مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:502023-01-22سياسي

مدیران دستاوردهای نظام را تبیین کنند


مدیران انقلابی دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالعزیز موسوی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: جمهوری اسلامی به معنای واقعی بی نظیر ترین انقلاب بوده است.

وی حفظ نظام را از واجبات خواند و تصریح کرد: به عنوان مدیر انقلابی دست آورد های نظام را برای نسلی که انقلاب را ندیدند، تبیین کنید.

موسوی بر برگزاری دهه فجر با بالاترین کیفیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: تبیین دست آورد های نظام منحصر به دهه فجر نباشد و در اجرای برنامه های این دهه مبارک هیچ دستگاهی کوتاهی نکند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از بانوان، بیان کرد: ما سختی ها و مشکلاتی داریم، اما امواج انقلاب رو به جلو است و روزی این ملت در زیر چکمه های استکبار جهانی هیچ چیزی نداشت، ولی امروز عظمت و مجد انقلاب اسلامی را می بینیم.

موسوی تاکید کرد: سعی کنیم از قطار انقلاب پیاده نشویم که اگر جدا شدیم برای همیشه عقب خواهیم ماند، پس هر کاری برای پیشرفت و ترقی این انقلاب انجام دهیم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به تصمیم سران کشورهای اروپایی در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی گفت: تمام این اقدامات از روی استیصال و درماندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دستاوردهای نظام را تبیین کنند

مدیران دستاوردهای نظام را تبیین کنند