مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-22سياسي

منابع لازم به طرح های دانش بنیان اختصاص می یابد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: منابع لازم به طرح های دانش بنیان جهاد دانشگاهی تخصیص داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: بعد از بررسی فنی و کارشناسی و طی بازدید معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، منابع لازم به طرح های دانش بنیان جهاد دانشگاهی تخصیص داده خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت های دانشگاهی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و دام پروری سمنان تأکید کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت های خوب دانش بنیان در سمنان، در حال حاضر محتواسازی، تقویت اقتصاد و تولید ثروت ضروری است و معاونت علمی آمادگی دارد از حوزه دانش بنیان سمنان حمایت جدی به عمل آورد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور، قانون جهش تولید دانش بنیان مصوب مجلس را قانونی پیشرو و مترقی خواند و تصریح کرد: کشورهایی که چنین قوانین حمایتی از طرح های دانش بنیان دارند، انگشت شمارند.

دهقانی فیروزآبادی بر لزوم توجه بیش از پیش به حوزه اقتصاد دانش بنیان تأکید کرد و افزود: بی تردید با حمایت های مقام معظم رهبری حوزه دانش بنیان در کشور با تحول اساسی همراه خواهد بود و ما وظیفه داریم تأثیرات زیرساخت های دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع لازم به طرح های دانش بنیان اختصاص می یابد

منابع لازم به طرح های دانش بنیان اختصاص می یابد