مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-22سياسي

رونمایی از تراکتور شالیزار طراحی شده برای اولین بار در کشور


مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، رونمایی از محصول جدید تراکتورسازی در ایام دهه فجر را اعلام کرد و گفت: تراکتورهای شالیزار در تراکتورسازی طراحی شده و همزمان با دهه فجر رونمایی از آن صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، رونمایی از محصول جدید تراکتورسازی در ایام دهه فجر را اعلام کرد و گفت: تراکتورهای شالیزار در تراکتورسازی طراحی شده و همزمان با دهه فجر رونمایی از آن صورت خواهد گرفت.

مصطفی وحیدزاده، یکشنبه، دوم بهمن ماه، در جلسه بررسی مشکلات تراکتورسازی از جمله بحث حاملهای انرژی به منظور رفع موانع و تسهیل تولید این محصول، افزود: در حال حاضر نیاز کشاورزان به این نوع تراکتور از خارج تامین می شد که با داخلی سازی آن، رفع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز برای کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین با اشاره به موارد مطرح شده در این نشست از جمله راه اندازی خط تولید در جمهوری آذربایجان اظهار کرد: تراکتورسازی ایران آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را داشته و دارد و هر لحظه طرف آذربایجانی نسبت به این درخواست خود آمادگی داشته باشد قطعا از سوی تراکتورسازی همراهی و همکاری در این مورد صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تراکتور شالیزار طراحی شده برای اولین بار در کشور

رونمایی از تراکتور شالیزار طراحی شده برای اولین بار در کشور