مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-22سياسي

استقبال از برپایی نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی ایران در ارمنستان


وزیر بهداشت، در دیدار با همتای ارمنستانی خود از تشکیل کارگروه اجرایی گسترش روابط دو کشور در حوزه سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، با بیان اینکه روابط ایران و ارمنستان از پیشینه فرهنگی و تاریخی دیرینه ای برخوردار است، گفت: برای توسعه روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در حوزه سلامت، کارگروه اجرایی متشکل از مدیران و کارشناسان دو کشور تشکیل می شود تا به بررسی زمینه های توسعه همکاری ها و تنظیم اسناد فی مابین بپردازد.

وی با اشاره به فعالیت ارزشمند پزشکان و متخصصان ارامنه مقیم ایران در حوزه سلامت، افزود: دارو، تجهیزات پزشکی، آموزش پزشکی، بهداشت و درمان به ویژه در زمینه گردشگری سلامت و همچنین تبادل استاد و دانشجو، مهم ترین زمینه های همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان است.

وزیر بهداشت در پایان از پیشنهاد وزیر بهداشت ارمنستان مبنی بر راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دارو، تجهیزات پزشکی و پیشرفت های ایران در زمینه علوم پزشکی در آن کشور استقبال کرد.

آناهیتا آوانسیان وزیر بهداشت جمهوری ارمنستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه همکاری های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در حوزه سلامت، گفت: من در حاشیه اولین کنگره زنان تأثیرگذار که روز گذشته در ایران برگزار شد، از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از برپایی نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی ایران در ارمنستان

استقبال از برپایی نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی ایران در ارمنستان