مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-22ورزشي

اعتراف افشاریان به اشتباهات تاثیرگذار داورها!


رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به اشتباهات تاثیرگذار داورها به ضرر آلومینیوم اراک و مس رفسنجان اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران فوتبال ایران گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در نخستین هفته از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر لازم می دانم جهت روشن شدن اتفاقات داوری این بازی ها به چند نکته اشاره داشته باشم.

وی ادامه داد: بی تردید کمیته داوران و فدراسیون فوتبال با وسواس دو چندانی نسبت به آماده سازی داوران و قضاوت آنها متمرکز است.

با برگزاری دوره دانش افزایی نیم فصل، داوران لیگ با پشت سر گذاشتن تست آمادگی جسمانی و همچنین تحلیل بازی های دور رفت وارد مسابقات نیم فصل دوم شدند.

رییس کمیته داوران افزود: متاسفانه در بازی های هفته قبل اشتباهات داوری در بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران رخ داد، به طوری که نتیجه بازی با رفتار داوران تغییر کرد.

شخصا بیشترین ناراحتی را از هر اشتباه تاثیرگذار دارم.

هر داوری که در هر بازی در نیم فصل دوم اشتباه تاثیرگذار داشته باشد، جریمه خواهد شد و با هیچ داوری در هیچ سطحی مماشات وجود ندارد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: در بقیه بازی ها مانند دیدار هوادار و آلومینیوم اراک نیز داور یک پنالتی به نفع تیم هوادار گرفته است که البته داخل و یا بیرون بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف افشاریان به اشتباهات تاثیرگذار داورها!

اعتراف افشاریان به اشتباهات تاثیرگذار داورها!