مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:252023-01-22سياسي

پرهیز از سیاه نمایی در بیان دغدغه ها و مشکلات


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه فرهنگی گفت: در بیان دغدغه ها و مشکلات از سیاه نمایی پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شرایط سخت وارد میدان عمل شدند، اضافه کرد: این جوانان با پشتکار توانستند 5 نوع واکسن تولید کنند که امروز بیش از 15 کشور خواهان واکسن جمهوری اسلامی هستند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مدت کوتاه با وجود تحریم ها و فشارهای داخلی و خارجی توانست حجم تاب آوری ملت را افزایش دهد به طوری که بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد ما هر تصمیمی که در منطقه بگیریم بدون نقش ایران پیشرفتی نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان به شکوفایی و نوآوری های جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته و توسعه عدالت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از مناطق حتی روستاها از نعمت آب، برق، گاز، تلفن و سایر امکانات رفاهی برخوردارند در حالی که برخی از مردمان دنیا هنوز با ذغال سنگ زندگی می کنند.

آیت الله فلاحتی حذف ارز ترجیحی را یکی از کارهای مهم دولت سیزدهم برشمرد، ادامه داد: زمانی که ارز ترجیحی حذف نشده بود، عده ای از سوءاستفاده گران از دولت جهت واردات کالای اساسی و ضروری ارز 4200 می گرفتند اما یا فرار می کردند یا کالای غیرضروری وارد می کردند یا کالای مشابه وارد کرده یا حتی کالاهای وارد کرده را با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از سیاه نمایی در بیان دغدغه ها و مشکلات

پرهیز از سیاه نمایی در بیان دغدغه ها و مشکلات