مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-23اجتماعي

بهره مندی 11 هزار نفر سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی


معاون توانبخشی بهزیستی استان از بهره مندی بیش از 11 هزار نفر ازجمعیت سالمند استان از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون توانبخشی بهزیستی استان از بهره مندی بیش از 11 هزار نفر ازجمعیت سالمند استان از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی خبر داد.

رضا محمدی روز یکشنبه 2 بهمن در مراسم تجلیل از سمن ها و مراکز فعال در حوزه سالمندان عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار جمعیت سالمند استان 112 هزار و 576 نفر می باشد که از این تعداد بیش از 11 هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی بوده و از خدمات مستمر و غیر مستمر سازمان بهره مند هستند.

محمدی با تاکید بر اهمیت کیفیت بخشی به زندگی سالمندان بیان کرد: در استان اردبیل در 6 مرکز 220 نفر از سالمندانی که دیگر امکان زندگی با خانواده خود را ندارند بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان افزود: برای 200 نفر سالمند در 3 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی سالمندان، خدماتی از قبیل؛ویزیت پزشک و پرستار، فیزیوتراپی، آموزشی ، ورزشی و.

ارائه می شود که در افزایش سطح سلامت جسمی، روحی و روانی آنان نقش بسزایی ایفا می کند.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های مهم بهزیستی مراقبت از سالمندان در منزل می باشد که در این راستا 80 نفر سالمند تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند و همچنین 50 نفر دیگر از سالمندن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 11 هزار نفر سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی

بهره مندی 11 هزار نفر سالمند اردبیلی از خدمات بهزیستی