مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-23سياسي

مصوبه پارلمان اروپا الزام آور نیست


یک دیپلمات پیشین کشورمان با بیان این که اقدام پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه کاملا مغایر با موازین و مقررات بین المللی است، گفت: در صورتی که در شورای اروپا تصویب شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا درباره اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تحریم سپاه گفت: اقدام پارلمان اروپا یک اقدام کاملا غیر منطقی و احساسی بوده، اگرچه الزام آور برای اجرا نیست اما نشان دهنده خصومت بخشی از اروپا و جناح رادیکال نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: این اقدام کاملا مغایر با موازین و مقررات بین المللی است چرا که هیچگاه ارتش و نیروی نظامی رسمی یک کشور که مسئول امنیت آن کشور و مبارزه با تروریسم است را تحریم نمی کنند، در واقع اقدام پارلمان اروپا نشان داد آن ها طرفدار تروریسم هستند.

این دیپلمات پیشین کشورمان خاطرنشان کرد: البته قابل انتظار بود زیرا القاعده و داعش توسط همین غربی ها ایجاد شده و با کمک و حمایت کشورهایی از جمله انگلیس، آلمان و فرانسه رشد کردند برای این که در ابتدا کشورهایی مانند سوریه و عراق را بی ثبات کنند و پس از آن ایران را مورد هدف قرار دهند.

پاک آیین در ادامه اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا که قدرتمندترین نیروی مبارزه با تروریسم را هدف قرار داده، نشان می دهد نمایندگان پارلمان کاملا تروریست و داعش هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه پارلمان اروپا الزام آور نیست

مصوبه پارلمان اروپا الزام آور نیست