مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-23سياسي

پیگیری ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده پزشکی


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تشخیص دانشگاه علوم پزشکی بر افزایش رشته های تحصیلی در ملایر و ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده پزشکی در این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اخیرا مکاتباتی با وزیر بهداشت داشتیم و خواستار ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده علوم پزشکی بودیم اظهار کرد: تقاضای ما این است افزایش رشته های تحصیلی بتواند دانشکده پرستاری را به دانشکده علوم پزشکی تبدیل کند.

  وی با بیان اینکه به دنبال ارتقای کمی و کیفی دانشکده پرستاری ملایر هستیم گفت: باید بیمارستا هایی که در این شهرستان در اختیار داریم نظیر امام حسین(ع)، مهر و غرضی به بیمارستان های آموزشی تبدیل شوند تا بتوانیم بهره مندی لازم را در حوزه بهداست و درمان داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این ارتقا به آبادانی و گسترش علم در شهرستان ملایر و نیز جنوب استان مثل نهاوند و تویسرکان منجر خواهد شد و پاسخگویی به نیازهای جوانان برای علم آموزی در تمامی سطوح از آنجا که مطالبه جدی مردم بوده را محقق می کند.

وی با تاکید به اینکه نامه نگاری ها و مکاتبات صورت گرفته و منتظر پاسخ وزارت بهداشت هستیم تا این مهم به سرانجام برسد عنوان کرد: قول مساعدت در این خصوص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده پزشکی

پیگیری ارتقای دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده پزشکی