مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-23سياسي

ارتقای سواد رسانه بزهکاری سایبری را به حداقل می رساند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ارتقای سواد رسانه و افزایش سطح آگاهی های اجتماعی تأثیرات اعمال مجرمانه و بزهکاری سایبری را به حداقل می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای کاهش جرایم و آسیب های فضای مجازی خاطرنشان کرد: مسئولیت ها در جبهه کنونی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و هدف قرار گرفتن نوجوانان و جوانان بسیار خطیر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اهمیت فعالیت های اصحاب رسانه به عنوان یاریگران پیشگیری از وقوع جرایم را یادآور شد و بیان کرد: اصحاب رسانه به عنوان دیده بانان اجتماعی و مدعی العموم در این عرصه هر جایی که ورود پیدا کرده اند نتایج مطلوبی به دست آمده و توانسته اند در جامعه نقش آفرین باشند.

آفاقی افزایش سواد رسانه ای افراد و ارتقای آگاهی های عمومی مردم را دژی محکم در مقابل اعمال مجرمانه و بزهکاران سایبری دانست و ادامه داد: اگر آگاهی مردم افزایش یابد پادزهری در مقابل حیله و تقلب و دسیسه و شگردهای مجرمان حرفه ای خواهد بود که این مهم از رسالت های اصلی اصحاب رسانه و قلم می باشد.

وی اشاره به آمار جرایم سایبری 9 ماهه سال جاری بیان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 7 درصد کاهش نشان می دهد که همگی در سایه اطلاع رسانی های صورت گرفته و افزایش آگاهی مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سواد رسانه بزهکاری سایبری را به حداقل می رساند

ارتقای سواد رسانه بزهکاری سایبری را به حداقل می رساند