مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-23فرهنگي

یک روایت از ماجرای شکل گیری داعش در ایرانشهر


میثم زندی که با نمایش «مأمور خیابان نود و دو» در بخش صحنه ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، گفت که این نمایش درباره شکل گیری داعش است.

- یک روایت از ماجرای شکل گیری "داعش" در "ایرانشهر" میثم زندی که با نمایش مأمور خیابان نود و دو در بخش صحنه ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، گفت که این نمایش درباره شکل گیری داعش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان در آستانه اجرای نمایش خود در روز دوشنبه سوم بهمن ماه در گفتگویی درباره موضوع این نمایش توضیح داد: این نمایش درباره چگونگی شکل گیری داعش در زندان ابوقریب است که پس از دستگیری دو نفر از دستیاران بن لادن را به زندان ابوقریب منتقل و با زنی به نام حبصه آشنا می شوند و باورهایشان تغییر می کند.

زندی، تئاتر را یکی از مؤلفه های فرهنگ و هنر نامید و ادامه داد: هنر یکی از عناصر مهم ایجاد هویت فرهنگی جامعه است و می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به این که اکنون به بهانه های مختلفی برای جمع شدن دور هم نیاز داریم، توضیح داد: تئاتر یکی از بهترین موضوعاتی است که می تواند انسان ها را کنار جمع کند.

این کارگردان، تئاتر را یکی از اصلی ترین و گروهی ترین هنرهای تاریخ نامید و گفت: از یونان باستان تا امروز این هنر عامل هم نوایی مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روایت از ماجرای شکل گیری داعش در ایرانشهر

یک روایت از ماجرای شکل گیری داعش در ایرانشهر