مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-23سياسي

حوزه های کودک و نوجوان و خانواده مهم ترین هدف دشمنان


قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حوزه کودک و نوجوان و خانواده مهم ترین بخش بوده که دشمن مورد هجمه قرار داده است.

- رضا نیازی سوم بهمن در آیین اختتامیه جشنواره مکتب شهید سلیمانی و رسانه و پویش مردمی جان فدا که در سالن شهید حیدریان برگزار شد، اظهار کرد: راه و مکتب سلیمانی چیزی است که انتشار آن به ویژه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که به مکتب ایشان به عنوان یک مکتب شاخص و راهنما اشاره کردند، اهمیت دارد و بر ما واجب است به عنوان یک مسلمان و کسی که در زیر پرچمی زندگی می کند که آزادی و آزاد منشی را از قیام امام حسین(ع) گرفته و قطعاً این پرچم را باید به دست صاحب برحقش برسانیم.

وی ادامه داد: بر همه ما لازم است در همه عرصه های مختلف حضور داشته باشیم، این پویش ها و برنامه های فرهنگی تلنگری است که بتوانیم این راه را تدام ببخشیم.

نیازی بیان کرد: چیزی که خلاء آن احساس می شود مقداری کمبود آگاهی مخصوصاً در قشر جوان و نوجوان است که نیاز بود اهالی رسانه به شکلی ورود پیدا کنند.

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: برای تبیین این جایگاه و ارزش باید تمام نیرو و توان خود را بگذاریم و از این ارزش ها به شکل مناسبی دفاع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های کودک و نوجوان و خانواده مهم ترین هدف دشمنان

حوزه های کودک و نوجوان و خانواده مهم ترین هدف دشمنان