مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-23سياسي

تولید فکر و تربیت نیروی انسانی مؤلفه های تمدن سازی است


حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه جهاد تبیین با مأموریت سازمان دارالقرآن منافاتی ندارد، گفت:تولید فکر و تربیت نیروی انسانی مؤلفه های تمدن سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در سی و پنجمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی کشور، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار 28 دی ماه 1401 با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی بر اهمیت جایگاه تولید فکر و تربیت نیروی انسانی برای ایجاد تمدن اسلامی، گفت: جریان اندیشه قرآنی و کادرسازی انقلابی در سازمان دارالقرآن الکریم باید به صورت جدی دنبال شود.

وی گفت: تبلیغ و جهاد تبیین شأن مسلمانی است و وظیفه قشر خاصی نیست بلکه همه مؤمنین و اعضای جامعه قرآنی باید این اقدام را جدی بگیرند.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به راهبردهای رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی برای گذر از بحران ها و مخاطرات، اظهار داشت: یکی از موضوعات کلیدی بیانیه جوان گرایی است که نیاز امروز و فردای این کشور است.

تأیید رهبری نسبت به جدی گرفتن فعالیت ها در سازمان تبلیغات اسلامی وی خطاب به رؤسای ادارات امور قرآنی کشور تصریح کرد: تقویت و تعمیق امور قرآنی نیازمند همت جدی مدیران و مسئولان قرآنی و فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فکر و تربیت نیروی انسانی مؤلفه های تمدن سازی است

تولید فکر و تربیت نیروی انسانی مؤلفه های تمدن سازی است