مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-23اجتماعي

بساط فروش پرندگان مهاجر در بازار لنگرود برچیده شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود از کشف لاشه 18 قطعه پرنده مهاجر از گونه های مختلف در بازار محلی این شهرستان خبر داد و گفت: مقرر شد تا شهرداری این شهر در قالب مقابله با سد معبر نسبت به جمع آوری بساط این فروشندگان غیر رسمی اقدام کند.

- حسین جهش در گفت وگو با خبرنگاران، از برچیده شدن بساط فروش پرندگان مهاجر در بازار لنگرود خبر داد و اظهار کرد: با رصد مداوم کارشناسان محیط زیست و مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود، لاشه تعداد 12 قطعه خوتکا، دو قطعه چنگر، سه قطعه اردک سرسبز و یک قطعه اردک نوک پهن شکار شده از فروشندگان غیر مجاز در بازار ماهی فروشان لنگرود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که مبادرت به فروش غیر رسمی پرندگان شکار شده می کنند کم است، گفت: طی هماهنگی انجام شده با دادستانی لنگرود مقرر شد تا شهرداری این شهر در قالب مقابله با سد معبر نیز نسبت به جمع آوری بساط این فروشندگان غیر رسمی اقدام کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود تصریح کرد: تعدادی از پرندگان کشف شده جهت انجام نمونه برداری در اختیار دامپزشکی شهرستان قرار گرفت.

جهش، از شهروندان خواست با توجه به عدم صدور هر گونه پروانه شکار در سال جاری و عدم صدور مجوز فروش برای زنده یا لاشه هر گونه پرنده و شکننده بودن ظرفیت محیط زیست استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط فروش پرندگان مهاجر در بازار لنگرود برچیده شد

بساط فروش پرندگان مهاجر در بازار لنگرود برچیده شد