مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-23حوادث

خراسان جنوبی/ حکم تهیه و توزیع لوازم گرمایشی جایگزین حبس


فرد محکوم به نگهداری مواد مخدر که مجازات حبس، شلاق و جزای نقدی داشت، به حکم جایگزین حبس و تهیه و تامین لوازم گرمایشی برای زلزله زدگان شهرستان بشرویه محکوم شد.

- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه خراسان جنوبی گفت: حکم تهیه و توزیع لوازم گرمایشی برای کمک به زلزله زدگان این شهرستان به عنوان مجازات جایگزین حبس صادر و اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، علی رمضانیان مقدم افزود: فرد محکوم به نگهداری مواد مخدر که مجازات حبس، شلاق و جزای نقدی داشت، به حکم جایگزین حبس و تهیه و تامین لوازم گرمایشی برای زلزله زدگان شهرستان بشرویه محکوم شد.

وی بیان کرد: از آنجا که این فرد سابقه کیفری نداشته و در دادگاه ابراز پشیمانی کرده، حکم جایگزین برای وی صادر و مکلف به تهیه لوازم گرمایشی و تحویل آن به هلال احمر شهرستان بشرویه برای توزیع بین زلزله زدگان شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه گفت: در راستای اجرای این حکم، وسایل گرمایشی توسط محکوم تهیه و با حضور نماینده دادستانی، هلال احمر، بهزیستی، دهیاران و مسئولان خانه های هلال در روستاهای رقه، باغدهک، موردستان، یگی و خداآفرید این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: صدور این گونه احکام در راستای افزایش احساس نوعدوستی که نوعی آموزش اخلاقی برای ارتقا و ترویج روش صحیح ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی/ حکم تهیه و توزیع لوازم گرمایشی جایگزین حبس

خراسان جنوبی/ حکم تهیه و توزیع لوازم گرمایشی جایگزین حبس