مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-23اجتماعي

1500 گروه «دادرس» در مدارس اردبیل تشکیل می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آماده تشکیل یک هزار و 500 گروه «دادرس» برای آموزش امداد و نجات هلال احمر در مدارس هستیم.

- اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آماده تشکیل یک هزار و 500 گروه دادرس برای آموزش امداد و نجات هلال احمر در مدارس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری بعدازظهر دوشنبه در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با استقبال از آموزش دانش آموزان توسط مربیان این جمعیت اظهار کرد: آموزش دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه ها در امر فرهنگ سازی باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنند و در این امر در کنار این نهاد بزرگ آموزشی و تربیتی قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه برنامه های اجرا شده در آموزش و پرورش باید همراه با فرهنگ سازی و نمود عینی و علمی توأم باشد، تصریح کرد: باید مدارس خاص و برخوردار با توجه به ظرفیت های موجود در آموزش جمعیت هلال احمر مورد توجه ویژه قرار گیرند.

صفری ادامه داد: کارشناسان آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر تفاهم نامه بومی در راستای تفاهم نامه وزارتی تدوین کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تشکیل یک هزار و 500 گروه دادرس در مدارس اردبیل خبر داد و بیان کرد: با احتساب 2 هزار و 500 آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 گروه «دادرس» در مدارس اردبیل تشکیل می شود

1500 گروه «دادرس» در مدارس اردبیل تشکیل می شود