مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-23سياسي

انتقاد مسیح مهاجری از بودجه حوزه های علمیه


روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به قلم مسیح مهاجری از بودجه های دولتی برای حوزه های علمیه انتقاد کرده و پیشنهاداتی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در این مطلب آمده است: هر ساله در فصل مطرح شدن بودجه کل کشور در مجلس شورای اسلامی فهرستی از ردیف های بودجه دستگاه های مختلف فرهنگی از جمله حوزه علمیه و بعضی نهادهای مرتبط با آنان به رسانه ها و به ویژه فضای مجازی راه می یابد که عملاً به آن شایعات و تبلیغات منفی کمک می کند این فهرست بقدری تأثیرگذار است که هرکس آن را می بیند تصوری غیر از آنچه با هدف شایعه سازان و دست اندرکاران آن تبلیغات منفی منطبق باشد به ذهنش خطور نمی کند.

طبیعی است که در کوران این تبلیغات پرحجم، واقعیت تلخی مانند روزگار بسیار سخت طلاب حوزه های علمیه و روحانیون مناطق مختلف کشور و تنگناهای معیشتی آنها کاملاً به فراموشی سپرده می شود و کسی به آن فکر نمی کند.

نکته تأسف آور اینکه این قشر تنگدست و بشدت فقیر، اکثریت قشر روحانی کشور را تشکیل می دهند و تأسف بالاتر اینکه تصور عمومی شکل گرفته از آن شایعات و تبلیغات منفی، درست عکس این واقعیت را باور دارد! درباره آن فهرست کذایی که واقعیت هم دارد، توجه به این نکته رنج آور ضرورت دارد که یکی از کارکردهایش دامن زدن به همان شایعات و تبلیغات منفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مسیح مهاجری از بودجه حوزه های علمیه

انتقاد مسیح مهاجری از بودجه حوزه های علمیه