مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-24اقتصادي

پیاده روهای شهرک سپاه گرگان در انحصار کسبه/جان کودکان تهدید می شود


تمام پیاده رو های محله شهرک سپاه گرگان و حتی بخشی از خیابان اصلی در اشغال کسبه درآمده است و شهروندان به جای پیاده رو مجبور هستند از خیابان اصلی آمد و شد کنند.

- ایسنا/گلستان تمام پیاده رو های محله شهرک سپاه گرگان و حتی بخشی از خیابان اصلی در اشغال کسبه درآمده است و شهروندان به جای پیاده رو مجبور هستند از خیابان اصلی آمد و شد کنند.

محله شهرک سپاه در گرگان یکی از میادین اصلی فروش میوه و تره بار در گرگان است، فراوانی انواع میوه، قیمت نسبتاً مناسب عرضه میوه در بازار نسبت به محلات سطح شهر، امکان انتخاب میوه توسط مشتریان و یا به اصطلاح دست چین کردن میوه توسط مشتریان و قرار گرفتن در مسیر محلات مختلف باعث استقبال مردم از بازار تره بار شهرک سپاه گرگان و رونق کسبه این محله شده است.

متأسفانه عدم رعایت قوانین سد معبر توسط کسبه شهرک سپاه گرگان، بار ترافیکی این محل را دوچندان کرده و مشکلات زیادی را برای ساکنین شهرک سپاه و حتی مشتریانی که برای خرید به این محل مراجعه می کنند به وجود آورده است.

تمام پیاده روها و بخشی از خیابان در تصرف کسبه شهرک سپاه گرگان بسیاری از کسبه محله شهرک سپاه تمام پیاده روی روبرو مغازه خود را با گذاشتن جعبه های میوه مسدود می کنند و به این امر هم راضی نیستند و تا یکی دو متر از خیابانی که محل تردد اتومبیل ها هم است را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روهای شهرک سپاه گرگان در انحصار کسبه/جان کودکان تهدید می شود

پیاده روهای شهرک سپاه گرگان در انحصار کسبه/جان کودکان تهدید می شود