مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-24سياسي

اظهارات یک نماینده درباره علت تغییر فرمانده کل فراجا


رهبر انقلاب، گزارش های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتمادآنلاین احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: الان بدیهی ترین کاری که می خواهد صورت بگیرد، استیضاح وزیر کشور در خصوص اتفاقات و فجایع به بارآمده در چهار ماه اخیر است و بهترین گواه آن، حضور هیات رهبری در استان سیستان و بلوچستان است، چون این حضور، خط بطلانی بر تمام گزارش هایی بود که شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور در خصوص زاهدان ارائه کرده بود.

نماینده رهبری تمام دستگیرشدگان را بی گناه اعلام کرد و همه را آزاد کردند و کشته شدگان را شهید و مجروحان را جانباز اعلام کرد و معنی این کار خیلی روشن است، یعنی به دلیل ضعف مدیریتی آقایان ورود کردند.

محورهای این گفت وگو را در ادامه می خوانید:*رهبر انقلاب، گزارش های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند.

حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.

ولی نه تنها مجلس در این خصوص ورود نکرد، بلکه حتی به بدیهی ترین وظیفه خود که تهیه گزارش از رخدادها و حوادث استان سیستان بلوچستان نیز بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات یک نماینده درباره علت تغییر فرمانده کل فراجا

اظهارات یک نماینده درباره علت تغییر فرمانده کل فراجا