مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-24سياسي

آزادسازی 54 واحد تجاری در اراضی منطقه 19


54 باب واحد تجاری و چهار هزار و دویست متر مربع اراضی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت آباد رفع خلاف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 با اشاره به آزادسازی 4 هزار و 200 متر مربع از اراضی ناحیه سه در راستای مبارزه با زمین خواری و صیانت از حقوق عامه، اظهار کرد: به منظور برخورد قانونی با سوداگران زمین که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، 54 باب واحد تجاری و چهار هزار و دویست متر مربع اراضی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت آباد رفع خلاف شد.

وی افزود: این عملیات با حضور شهرداران نواحی، 231 نفر شهربان و معبربان و 80 نفر از یگان حفاظت شهرداری تهران در محدوده گاراژ فخار انجام شد.

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده باز می گردد، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی و حریم به طور مداوم در محدوده، گشت زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی های افراد مقابله می کنند.

فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 54 واحد تجاری در اراضی منطقه 19

آزادسازی 54 واحد تجاری در اراضی منطقه 19