مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-24سياسي

پروژه های زیست محیطی بیش ترین اهمیت را دارند


شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه های امروز از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، گفت: علت این اهمیت نیز، مهم بودن محیط زیست در زندگی مردم و برای آیندگان است.

- سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز سه شنبه 4 بهمن ‎ماه در آییین افتتاحیه و بهره برداری از 7 پروژه زیست محیطی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال که با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: از هفته گذشته 13 مرحله افتتاح پروژه های مختلف را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه پروژه های امروز از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، مطرح کرد: علت این اهمیت نیز، مهم بودن محیط زیست در زندگی مردم و برای آیندگان است.

شهردار قم از اتفاقاتی مانند خشک سالی، کاهش جنگل ها، افزایش بیماری ها و .

یادکرد و گفت: متاسفانه از نعمت هایی که در اختیار ما قرارداشته حفظ و حراست نکرده ایم و امروز با این مشکلات مواجه شده ایم.

وی با بیان اینکه حفظ این سرمایه‎ها به معنای رشد است، عنوان کرد: بالاترین سرمایه طبیعت و محیط زیست است که اگر نتوانیم از آن ها حفاظت کنیم درنتیجه رشد نکرده ایم.

سقاییان نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه حفاظت از محیط زیست عقب ماندگی هایی در کشور داریم، خاطرنشان کرد: در برخی از کشورها به صورت هفتگی و دوهفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های زیست محیطی بیش ترین اهمیت را دارند

پروژه های زیست محیطی بیش ترین اهمیت را دارند