مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-24سياسي

اجرای پایلوت ملی طرح های فناورانه و دانش بنیان در سنگ آهن مرکزی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و هیات همراه، خواستار عقد قرارداد و تفاهم نامه های متعدد در حوزه طرح های فناورانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، دکتر دهقانی فیروزآبادی با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و هیأت همراه روز گذشته دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، علی یقطین، ریاست هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گزارش مفصلی درباره فعالیت های انجام شده در حوزه نوآوری و دانش بنیان در شرکت ارائه داد و ورود به حوزه نوآوری و فناوری دانش بنیان را از راهبردهای اصلی مدیریت جدید شرکت برشمرد.

در ادامه این دیدار، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، استفاده از ظرفیت های قانونی در موضوع هایی مانند معافیت مالیاتی، سرمایه گذاری، تسهیلات و جذب نخبگان را یادآور شد و بر استفاده از توانمندی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و ظرفیت نخبگان استانی و ملی به عنوان یک رویکرد مهم برای تحقق توسعه، پیشرفت و سرمایه گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تاکید کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان دولت سیزدهم که میزبان این جلسه بود، از حضور تیم مدیریتی آشنا به زیست بوم نوآوری و فناوری در شرکت سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پایلوت ملی طرح های فناورانه و دانش بنیان در سنگ آهن مرکزی

اجرای پایلوت ملی طرح های فناورانه و دانش بنیان در سنگ آهن مرکزی