مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-24اجتماعي

آمادگی آرامستان های تبریز برای مراسم لیله الرغائب


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از آمادگی آرامستان های شهر برای برگزاری مراسم لیله الرغائب خبر داد و گفت: با هماهنگی تمام ارگان های انتظامی، - امدادی و خدمات رسان، تمهیدات گسترده ای برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اتخاذ می شود.

فرخ جلالی، سه شنبه، چهارم بهمن ماه، در جلسه ستاد هماهنگی مراسم لیله الرغائب، با اشاره به جایگاه لیله الرغائب به عنوان نخستین پنجشنبه ماه رجب در اعتقادات مردم دیندار ایران اسلامی یادآور شد: با توجه به حجم گسترده حضور شهروندان در آرامستان های سطح شهر، برنامه هایی مانند محدودیت های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس های شرکت واحد، خدمات رفاهی و دیگر موارد مورد نیاز پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس، معاون محترم علمیات فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز به همراه نمایندگانی از پلیس راهور ضمن بازدید میدانی از محل، طرح های انتظامی و ترافیکی لازم را ارائه کرده و در ایام مذکور به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای تسهیل در عبور و مرور و نیز رعایت موانع انتظامی و امنیتی تاکید کرد: با نصب دوربین های ترافیکی و امنیتی، تخلفات ترافیکی در سطح معابر وادی رحمت ثبت و از سوی پلیس راهور اعمال قانون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی آرامستان های تبریز برای مراسم لیله الرغائب

آمادگی آرامستان های تبریز برای مراسم لیله الرغائب