مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-24سياسي

مساجد میزبان ویژه برنامه های مختلف در ایام الله دهه فجر می شوند


حجت الاسلام والمسلمین خداداده گفت: امسال مساجد بیش از هر زمان دیگر میزبان ویژه برنامه های مختلف در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر خواهند بود.

- حجت الاسلام والمسلمین خداداده گفت: امسال مساجد بیش از هر زمان دیگر میزبان ویژه برنامه های مختلف در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، نشست خبری-مطبوعاتی حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رییس کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است که با مجاهدت مردم تداوم یافته است، افزود: نقطه تمایز دهه فجر با سایر مناسبت های ملی و برنامه های انقلابی، در نمایش حضور مردم و حمایت از نظام جمهوری اسلامی است.

انقلاب ما انقلاب مردمی است و یاد شهدا، انقلابیون و مجاهدان و یاد همه آنان که زمینه ساز پیروزی انقلاب شدند باید در مراسم ها و برنامه های دهه فجر گرامی داشته شود.

حجت الاسلام خداداده افزود: البته دستگاه ها نیز نسبت به بزرگداشت دهه فجر که لیله القدر مجاهدت های انقلابیون و مردم است، وظایفی دارند و در این 10 روز باید به بسیاری از سوالات با جهاد تبیین پاسخ بدهند؛ نظام جمهوری اسلامی هویتی مجزا از مردم ندارد و تمام قدرت نمایی های کشور در جهان و از سوی دیگر موفقیت های سیاسی، علمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد میزبان ویژه برنامه های مختلف در ایام الله دهه فجر می شوند

مساجد میزبان ویژه برنامه های مختلف در ایام الله دهه فجر می شوند