مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-24سياسي

جشنواره امام رضا(ع) عمومی ترین جشنواره فرهنگی پس از انقلاب است


قائم مقام بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: عمومی ترین جشنواره فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی جشنواره امام رضا (ع) است که اقدام با برکتی برای ترویج سیره رضوی است.

- قم- قائم مقام بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: عمومی ترین جشنواره فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی جشنواره امام رضا (ع) است که اقدام با برکتی برای ترویج سیره رضوی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قاسم پور ظهر سه شنبه در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی در کانون هنر شیعی اظهار داشت: عمومی ترین جشنواره فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی جشنواره امام رضا (ع) است که اقدامی با برکتی برای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و سیره رضوی است که این امر در طول 20 سال گذشته انجام پذیرفته است.

قائم مقام بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) افزود: در سنوات گذشته بنیاد ملی امام رضا (ع) با دو تجربه متفاوت در برگزاری جشنواره های امام رضا (ع) مواجه بوده که برخی از جشنواره ها در برخی استان های کشور تداوم داشتند و برخی از جشنواره ها نیز به صورت گردشی در استان ها برگزار شده است.

حجت الاسلام قاسم پور افزود: طرح تحول بیستمین جشنواره ملی رضوی در ماه های گذشته در دستور کار قرار گرفت و برنامه ریزی شد تا هر جشنواره در هر استان به مدت چهار سال در آن استان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره امام رضا(ع) عمومی ترین جشنواره فرهنگی پس از انقلاب است

جشنواره امام رضا(ع) عمومی ترین جشنواره فرهنگی پس از انقلاب است