مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-24سياسي

شرایط اقلیمی هر منطقه در ایجاد صنایع مدنظر قرار گیرد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: شرایط اقلیمی هر منطقه باید در راستای ایجاد صنایع ملاک عمل قرار گرفته و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر سه شنبه در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور اظهار داشت: همگان در برابر محیط مسئولیت دارند و تخریب محیط زیست باعث خواهد شد تا محیط پیرامونی زندگی انسان قابل سکونت نباشد که در این راستا همه جامعه از مسئولین گرفته تا مردم می بایست در حوزه مسائل زیست محیطی به وظایف خود عمل کنند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: عدم نظارت، هدایت و راهنمایی درست و صحیح در حوزه زیست محیطی موجب خواهد شد تا زیرساخت های طبیعی کشور دچار آسیب شوند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: استفاده بی رویه و نامناسب از سفره های آبی موجب شده تا شاهد پدیده فرونشست زمین در برخی شهرهای اطراف تهران باشید.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: باید به گونه ای از مواهب الهی و منابع طبیعی استفاده کنیم که نسل های آینده نیز از آن بهره مند شوند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: جهان هستی بر پایه نظم حکیمانه ای در حرکت است و انسان ها می بایست با تدبیر از آنچه که خداوند در اختیار آنان قرار داده است استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اقلیمی هر منطقه در ایجاد صنایع مدنظر قرار گیرد

شرایط اقلیمی هر منطقه در ایجاد صنایع مدنظر قرار گیرد