مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-24اقتصادي

حامیان نیکوکار استان بوشهر 46 میلیارد تومان به ایتام کمک کردند


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از کمک 46 میلیارد تومانی حامیان نیکوکار به فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا میری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین نیازمند و تأمین نیازمندی های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد در این نهاد اجرایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند فرزند یتیم و یا محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می کنند.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار و 600 فرزند یتیم و محسنین در استان از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد استان برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار 650 نفر یتیم و و 4 هزار و 950 نفر دیگر فرزندان محسنین هستند.

میری خاطر نشان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد بوشهر از میان همه اقشار و مشاغل در سطح استان و خارج از استان هستند که مساعدت و کمک های آنها در 10 ماهه امسال، به فرزندان معنوی خود بیش از 46 میلیارد تومان بوده که بیش از 32 میلیارد تومان آن نقدی و مابقی کمک های غیرنقدی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان نیکوکار استان بوشهر 46 میلیارد تومان به ایتام کمک کردند

حامیان نیکوکار استان بوشهر 46 میلیارد تومان به ایتام کمک کردند