مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-24اقتصادي

کسب رتبه برتر از نظر شاخص رشد سریع توسط تیپاکس


روز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401، شرکت تیپاکس، اولین پست خصوصی کشور که 62 سال است در صنعت لجستیک و حمل ونقل فعالیت دارد، موفق شد تا در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایران، - رتبه "شرکت برتر از نظر شاخص رشد سریع" به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی ایران را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت تیپاکس، این همایش امسال نیز به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی ایران، همچون سال های گذشته با هدف ارزیابی اطلاعات در مورد بنگاه های اقتصادی کشور و شفاف سازی فضای کسب وکار، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه های اقتصادی و گروه های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی کشور و علمی تر نمودن فضای تصمیم گیری مدیران موفق و همچنین ایجاد رقابت بین شرکت های بزرگ و برتر کشور برگزار شد.

در این همایش رتبه بندی شرکت ها ابتدا بر اساس شاخص میزان فروش (درآمد) مشخص و سپس بر اساس شاخص هایی از جمله بهره وری کل عوامل، بهره وری نیروی انسانی، بهره وری سرمایه و دیگر شاخص های لازم از نظر سازمان مدیریت صنعتی انجام پذیرفت.

در این مراسم که با حضور مدیران شرکت های برتر و بزرگ کشور، خبرگان و صاحب نظران اقتصادی و صنعتی و اصحاب رسانه برگزار شد، پس از سخنرانی مدیران مربوطه، ضمن اعلام شرکت های برتر از نظر رشد سریع، شرکت های برتر صادرات گرا، شرکت های اول در گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر از نظر شاخص رشد سریع توسط تیپاکس

کسب رتبه برتر از نظر شاخص رشد سریع توسط تیپاکس