مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-24سياسي

ساری با سرپرست اداره می شود


پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری که به انتخاب شهردار اختصاص یافت بی نتیجه ماند؛ همچنان مرکز مازندران توسط سرپرست اداره می شود.

- پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری امشب در تالار شورای شهر به صورت علنی برگزار شد.

دستور کار این جلسه که انتخاب شهردار ساری و ارائه برنامه توسط یکی از اعضای شورای شهر فعلی ساری و داوطلب تصدی شهرداری بود اختصاص یافت.

رییس شورای اسلامی شهر ساری در خصوص انتخاب شهردار اظهار کرد: ما فراخوان دادیم تا امکان بررسی برنامه ها و دیدگاه های کسانی که واجد شرایط ذکر شده در ماده 3 آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی شهرداری را دارند فراهم شود.

پرویز شعبانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در ادوار مختلف فعالیت شورای شهر ساری، برنامه های تعداد قابل توجهی از داوطلبان را به صورت حضوری در سه جلسه حدود 10 ساعت مورد بررسی قرار گرفت، افزود: شورای شهرساری برای انتخاب شهردار و ایجاد ثبات مدیریتی در شهرداری با هدف توسعه کَمّی و کیفی خدمات رسانی نه تنها بی تفاوت نیست بلکه بیش از همه دغدغه دارد، با استفاده از ظرفیت های قانونی و مشورت با نخبگان به حل مسائل می پردازد.

رییس شورای شهر ساری یادآور شد: برای تصدی سمت شهرداری در نهایت یک نفر باید انتخاب شود و این امر نافی زحمات و قابلیت های دیگر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری با سرپرست اداره می شود

ساری با سرپرست اداره می شود