مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:252023-01-24سياسي

جامعه کبیره و زیارت غدیریه دو یادگار امام هادی (ع) برای شیعیان


استاد حوزه علمیه قم جامعه کبیره و زیارت غدیریه را دو یادگار امام هادی (ع) برای شیعیان برشمرد که دارای مضامین و معارف بسیار عالی است.

- قم - استاد حوزه علمیه قم جامعه کبیره و زیارت غدیریه را دو یادگار امام هادی (ع) برای شیعیان برشمرد که دارای مضامین و معارف بسیار عالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین بندانی نیشابوری شامگاه سه شنبه در مراسم شهادت امام هادی (ع) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه امام هادی (ع) با دوره 7 حاکم ظالم عباسی مصادف بود، اظهار کرد: از میان آنان متوکل عباسی، شدیدترین ستم ها را در حق شیعیان روا داشت و فقط 17 بار در دوران حکومتش مقبره امام حسین (ع) را ویران کرد.

وی ادامه داد: دوران امام هادی (ع) فتنه ها زیاد بود ولی شیعیان کمتر درباره ایشان می دانند و یکی از گرفتاری های ما در دوران غیبت عدم شناخت و معرفت درست و عمیق نسبت به پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در دوران امام هادی (ع) صوفی گری اوج گرفت، ابزار کرد: امام هادی (ع) بارها درباره این فرقه در نامه ها و پیام هایشان روشنگری کردند.

بندانی نیشابوری با بیان اینکه مسئله دیگر در زمان امام هادی (ع) موضوع ایجاد آمادگی جامعه برای غیبت امام زمان (عج) بود، گفت: ایشان وکلای مختلفی به شهرهای کشورهای اسلامی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کبیره و زیارت غدیریه دو یادگار امام هادی (ع) برای شیعیان

جامعه کبیره و زیارت غدیریه دو یادگار امام هادی (ع) برای شیعیان