مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-25ورزشي

آزادکاران دارای سهمیه جام تختی مشخص شدند / هنوز یک فرصت باقی است


آزادکارانی برتر رقابتهای قهرمانی کشور در حالی به سهمیه جام تختی دست یافتند که هنوز یک فرصت دیگر برای مدعیان حضور در این جام بین المللی باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از برگزاری رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور و مشخص شدند نفرات برتر، آزادکارانی که سهمیه جام تختی را کسب کردند نیز مشخص شد.

بدین ترتیب 6 کشتی گیر برتر در هر وزن مسابقات قهرمانی کشور سهمیه حضور در جام تختی را بدست آوردند که باید اردیبهشت سال آینده در این میدان بین المللی حضور یابند.

سهمیه های جام تختی با احتساب نفرات اول و دوم و همچنین نفرات سوم و پنجم مشترک، (در هر وزن 6 نفر) به آزادکاران مدعی رسید.

این در حالیست که آزادکاران مدعی و عنواندار همچون رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، محمد نخودی و علی سوادکوهی در 79 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو، کامران قاسم پور در 92 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف بودند.

بر این اساس 6 آزادکار برتر در اوزان دهگانه که موفق به کسب سهمیه جام تختی شدند به شرح زیر هستند: 57 کیلوگرم: 1- علیرضا سرلک (لرستان) 2- رضا مؤمنی (مازندران) 3- مهدی رحیمی (البرز) 3- ابراهیم خواری (سهمیه مازندران) 5- محمدرضا حسینی (کرمانشاه) 5- محسن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران دارای سهمیه جام تختی مشخص شدند / هنوز یک فرصت باقی است

آزادکاران دارای سهمیه جام تختی مشخص شدند / هنوز یک فرصت باقی است