مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25حوادث

حادثه تهران - شمال در منطقه بهره برداری شده نبود


حادثه ی آزادراه تهران-شمال در منطقه ای رخ داده که در حال بهره برداری نبوده و ارتباطی به فاز یک و چهار و تونل البرز که مردم استفاده می کنند ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته خبری مبنی بر حادثه ای در یکی از تونل های آزادراه تهران-شمال و ریزش داربست منتشر شد که طی آن 12 نفر دچار حادثه شده اند که به بیمارستان منتقل شده و البته مشکل خاصی برای آنها ایجاد نشده است.

در این راستا سعید شاهسواری -مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال- در گفت وگو با ایسنا درباره این حادثه توضیح داد: این اتفاق یک حادثه کارگاهی در منطقه دو بوده که در حال ساخت است و هنوز حتی به مرحله بهره برداری نرسیده است.

وی درباره جزییات این حادثه توضیح داد: از طرفی بر خلاف آنچه که در برخی رسانه ها آمده، این حادثه ریزش تونل نبوده، زیرا تونل های این بخش تمام شده است؛ بلکه داربستی در بیرون تونل بسته بودند که بتن بریزند و در اثر در رفتن قالب، یک حادثه کارگاهی رخ داده که چهار نفر از کسانی که در حال ساخت بودند، مصدوم می شوند و نه 12 نفر.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال گفت: این چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند که دو نفرشان مرخص شده و دو نفر دیگر هم در حال انجام کارهای تکمیلی هستند و به زودی مرخص می شوند و حال ایشان هم مساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تهران - شمال در منطقه بهره برداری شده نبود

حادثه تهران - شمال در منطقه بهره برداری شده نبود