مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25اجتماعي

جشنواره آدم برفی در گوغر بافت برگزار می شود


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافت گفت: جشنواره آدم برفی به زودی در منطقه گوغر این شهرستان برگزار می شود.

- علی نجفی نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بافت دارای طبیعتی کوهستانی است و یکی از مرتفع ترین شهرهای ایران به شمار می رود بنابراین هرساله در ایام زمستان میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مردم شهرستان ها و استان های همجوار است که این اتفاق می تواند این شهرستان را به یکی از قطب های گردشگری زمستانی در کشور تبدیل کند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافت افزود: در دی ماه سالجاری بر اثر بارش های فراوان برف در ارتفاعات و نوار شمالی این شهرستان بیش از 20 هزار نفر به منطقه گوغر و سایر مناطق این شهرستان سفر کردند.

او ادامه داد: جشنواره آدم برفی به زودی و در بهمن ماه جاری با همکاری دستگاه های مرتبط در منطقه گوغر برگزار می شود و امیدواریم این جشنواره شروعی برای اجرای برنامه های زمستانی به منظور رونق گردشگری زمستانی در شهرستان بافت باشد.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: با رونق گرفتن این نوع گردشگری بدون شک سرمایه گذاران به صورت خود جوش برای ایجاد زیرساخت های گردشگری اعلام آمادگی خواهند کرد و اداره کل میراث فرهنگی و دیگر دست اندرکاران هم در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آدم برفی در گوغر بافت برگزار می شود

جشنواره آدم برفی در گوغر بافت برگزار می شود