مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-25اقتصادي

بازگشایی محور سخت گذر رودکان _شم ماهی حوزه بم پشت شهرستان سراوان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان گفت: محور سخت گذر روستایی رودکان،شم ماهی به طول 10 کیلومتربا اعتباری بالغ بر8 میلیارد ریال در فاز اول در حال بازگشایی می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان گفت: محور سخت گذر روستایی رودکان،شم ماهی به طول 10 کیلومتربا اعتباری بالغ بر8 میلیارد ریال در فاز اول در حال بازگشایی می باشد.

احمد بارکزهی در گفت وگو با ایسنا- با بیان اینکه راه روستایی از مهم ترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفا می کند اظهار کرد: 90 درصد از راه روستایی مذکور کوهستانی،دارای شیب زیاد و صعب العبور می باشد و به وسیله ماشین آلات سنگین راهداری عملیات بازگشایی در حال انجام است.

وی گفت: در گذشته تردد روستاییان با مشکلات زیادی مواجه بوده و یک ساعته مسیر را طی می کردند در حالی که با بازگشایی این محور،طی 15 دقیقه تردد در این مسیر انجام می شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان با بیان اینکه با افتتاح عملیات مذکور تعداد 700 خانوار از راه دسترسی مناسب برخوردار خواهند شد،افزود:توسعه زیر ساخت ها در روستاها با هدف حفظ جمعیت، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه و رونق آنها در اولویت برنامه های ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور سخت گذر رودکان _شم ماهی حوزه بم پشت شهرستان سراوان

بازگشایی محور سخت گذر رودکان _شم ماهی حوزه بم پشت شهرستان سراوان