مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-25اجتماعي

احیای تالاب گاوخونی روی میز ریاست جمهوری


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به حقابه مغفول مانده تالاب گاوخونی، گفت: احیای تالاب گاوخونی از دغدغه های مدیریت استان و روی میز ریاست جمهوری است تا با همراهی همه مسئولان این تالاب در مرکز کشور جان دوباره بگیرد.

- مهران زینلیان در نشست تخصصی معاونان محیط زیست و تنوع زیستی استان های کشور، اظهار کرد: این روزها تعطیلی های پیاپی در استان به دلیل آلودگی هوا اتفاق افتاده و سایر معضلات زیست محیطی مثل خشکی زاینده رود و تالاب گاوخونی بیش از پیش مردم ما را بر این باور رسانده که باید در حفظ و توسعه پایدار محیط زیست کوشا باشیم.

وی ادامه داد: به اجبار برای حفظ سلامت مردم آموزش تعطیل می شود و ما میراث دار تصمیمات مدیران گذشته هستیم و وظیفه ای سنگین بر دوش داریم تا با تصمیمات درست میراث جاودانه ای را برای نسل آینده به یادگار بگذاریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، گفت: بر این باوریم که می توانیم تهدیدهای زیست محیطی را به فرصت تبدیل کنیم و با همراهی افکار عمومی برای گذر از بحران و توسعه همه جانبه محیط زیست اقدامات اساسی و زیربنایی در پیش بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان زینلیان افزود: باید با تصمیم گیری های درست، کارشناسی و دغدغه مند سیاست صحیحی را در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تالاب گاوخونی روی میز ریاست جمهوری

احیای تالاب گاوخونی روی میز ریاست جمهوری