مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-25سياسي

اژه ای: اگر دستگاه قضایی مقتدر باشد از بسیاری از اعوجاج ها جلوگیری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات، - قاضی القضات با اشاره به رسالت خطیر و نقش برجسته ای که دستگاه قضایی در جامعه دارد، تصریح کرد: اگر دستگاه قضایی مقتدر و صحیح العمل باشد از بسیاری از اعوجاج ها جلوگیری می کند و چنانچه در اینجا آسیب به وقوع بپیوندد، بسیاری از نقاط دیگر نیز آسیب می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات، در جمع مسئولان و قضات این مراجع قضایی به ایراد سخنرانی پرداخت و مطالب و نقطه نظرات آن ها را استماع کرد.

رییس عدلیه در سخنان خود در جمع قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات، ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ماه رجب المرجب، اظهار کرد: از خداوند مسئلت داریم که همواره دلسوز و خیرخواه مردم باشیم و انگیزه اصلی ما ایجاد محبت و خیرخواهی در ابناء بشر باشد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضایی عامل و نیروی انسانی آن است، خطاب به قضات دادگاه عالی و دادسرای انتظامی قضات گفت: شما می توانید در تعیین بهترین روش ها و شاخص ها و ملاک ها برای جذب و بکارگیری مستعدترین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: اگر دستگاه قضایی مقتدر باشد از بسیاری از اعوجاج ها جلوگیری می کند

اژه ای: اگر دستگاه قضایی مقتدر باشد از بسیاری از اعوجاج ها جلوگیری می کند