مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-25سياسي

بیمارستان تأمین اجتماعی در شوش احداث شود


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش شد.

- محمد کعب عمیر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور و برخی معاونان وزیر کار برخی مسائل و مشکلات شهرستان های شوش و کرخه پیگیری شد.

وی به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان که از مطالبات جدی مردم شهرستان شوش و کرخه است، اشاره کرد و گفت: در این دیدار بر احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش و احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان کرخه تاکید شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس افزود: نداشتن شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان تازه تأسیس کرخه باعث شده تا اهالی شهر یا روستاهای این شهرستان برای انجام کارهای اداری و خدمات دفترچه ای و غیر درمانی به شعبه تأمین اجتماعی شوش در مسافتی 30 کیلومتری مراجعه کنند که همین امر باعث نارضایتی آنها شده است.

کعب عمیر ادامه داد: در نشست با وزیر کار که مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور هم حضور داشت خواستار استقرار هرچه سریع تر شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان کرخه شدم تا مردم این شهرستان مجبور نباشند برای کارهای اداری به تأمین اجتماعی شوش در 30 کیلومتری این شهرستان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان تأمین اجتماعی در شوش احداث شود

بیمارستان تأمین اجتماعی در شوش احداث شود