مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-25حوادث

انهدام باند سارقان در دامغان/ 47 فقره سرقت کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان حرفه ای لوازم خودرو در شهرستان دامغان و اعتراف آنها به 47 فقره سرقت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت های سریالی دستگاه ECU خودروهای پیکان در شهرستان دامغان، مأموران انتظامی شهرستان به صورت ویژه پیگیر ماجرا شدند.

وی افزود: بررسی موشکافانه صحنه های سرقت و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، مأموران را متوجه سرنخ هایی کرد که مشخص شد دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت در کمترین زمان ممکن، ضمن سرقت کامپیوتر خودروها به سرعت از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به شناسایی سارقان در پی بررسی های شبانه روزی پلیس اضافه کرد: برای مأموران محرز شد که سارقان غیربومی پس از انجام سرقت شهرستان را به سمت یکی از استان های شرقی کشور ترک می کنند.

حسنی ادامه داد: پس از مدتی، مجدداً سارقان وارد شهرستان دامغان شدند که با هماهنگی قضایی و تعقیب و مراقبت مأموران، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دو نفر از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به همراه آنان مقداری مواد مخدر و آلات و ادوات سرقت کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان در دامغان/ 47 فقره سرقت کشف شد

انهدام باند سارقان در دامغان/ 47 فقره سرقت کشف شد