مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-25اقتصادي

خانه های نهضت مسکن در گمیشان ویلایی است/ عزم دولت برای نجات تالاب گمیشان


فرماندار گمیشان با اشاره به اینکه گمیشان تنها شهر استان است که نهضت ملی مسکن در آن به شکل ویلایی اجرا می شود، گفت: در دهه فجر امسال 50 مسکن شهری طرح نهضت ملی مسکن در گمیشان افتتاح می شود.

- ایسنا/گلستان فرماندار گمیشان با اشاره به اینکه گمیشان تنها شهر استان است که نهضت ملی مسکن در آن به شکل ویلایی اجرا می شود، گفت: در دهه فجر امسال 50 مسکن شهری طرح نهضت ملی مسکن در گمیشان افتتاح می شود.

امید سقلی امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال پروژه های متعدد اقتصادی، اشتغالزایی و عمرانی در گمیشان کلنگ زنی و افتتاح می شود، در بخش اقتصادی 479 پروژه با اعتبار 315 میلیارد تومان و 87 پروژه عمرانی با اعتبار 101 میلیارد تومان در گمیشان افتتاح می شود که برای 779 نفر شغل ایجاد می کند.

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ آب دریا در گمیشان خبر داد و بیان کرد: تالاب گمیشان از سال های گذشته شروع به خشک شدن کرده و متأسفانه در دولت های قبل اقدام قابل توجهی برای جلوگیری از این معضل انجام نشده بود اما در دولت سیزدهم برای خروج تالاب گمیشان از این وضعیت اجرای 16 اقدام مداخله ای در دستور کار قرار گرفت که از جمله این اقدامات احداث پمپاژ آب دریا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های نهضت مسکن در گمیشان ویلایی است/ عزم دولت برای نجات تالاب گمیشان

خانه های نهضت مسکن در گمیشان ویلایی است/ عزم دولت برای نجات تالاب گمیشان