مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-25اجتماعي

احتمال بازنگری در تغییر ساعت کار ادارات همدان به علت ترافیک خودروها


فرماندار همدان از احتمال بازنگری در تغییر ساعت کار ادارات همدان به علت وقوع ترافیک در همزمانی آغاز فعالیت مدارس، ادارات و بازاریان خبر داد.

- مسلم مخفی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت ترافیک سنگین خودروها در معابر شهر همدان، اظهار کرد: ترافیک شهر همدان چند علت اصلی دارد که در طول زمان وجود داشته و در حال حاضر نیز چند علت مقطعی به آن اضافه شده است.

مخفی در رابطه با همزمان شدن ساعت آغاز فعالیت مدارس، ادارات و بازیان، توضیح داد: در حال بررسی هستیم تا تغییراتی در این موضوع ایجاد کنیم، هر چند فکر نمی کنیم آنچنان تاثیرگذار باشد اما ممکن است عجله شهروندان را کاهش بدهد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه برای حل مشکل ترافیک همدان باید موضوعات اصلی حل شود، اظهار کرد: روزانه 22 خودرو در همدان شماره گذاری می شود، تعداد خودروهایی که در همدان تردد دارند زیاد است و خیابان ها کشش ندارد، از طرفی با مساله کمبود پارکینگ مواجه هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری همدان، سال های اخیر در ایجاد پارکینگ، عملکرد خوبی نداشته و به ازای هر 200 خودرو در شهر همدان یک پارکینگ داریم که این مساله باعث می شود شاهد پارک دوبله و سوبله خودروها و ایجاد ترافیک در شهر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازنگری در تغییر ساعت کار ادارات همدان به علت ترافیک خودروها

احتمال بازنگری در تغییر ساعت کار ادارات همدان به علت ترافیک خودروها