مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-25اقتصادي

قربان زاده: واگذاری بلوک 51 درصدی سرخابی ها در اسفند ماه انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حسین قربان زاده» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری واگذاری بلوک 51 درصدی سهام سرخابی ها اعلام کرد: در اسفند ماه سال 1400 افزایش سرمایه 2 باشگاه انجام شد و سرانجام پس از چند دهه عرضه سهام سرخابی ها به مردم انجام شد که .

- رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه واگذاری بلوک 51 درصدی سهام سرخابی ها در اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد، گفت: تاریخ مزایده پرسپولیس هفتم اسفند ماه تعیین شده است و مزایده استقلال هم در اسفند ماه انجام خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن تاکنون مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین قربان زاده امروز (چهارشنبه) در نشست خبری واگذاری بلوک 51 درصدی سهام سرخابی ها اعلام کرد: در اسفند ماه سال 1400 افزایش سرمایه 2 باشگاه انجام شد و سرانجام پس از چند دهه عرضه سهام سرخابی ها به مردم انجام شد که با انجام چنین اتفاقی شاهد آغاز خصوصی سازی این 2 باشگاه بودیم.

وی افزود: این اتفاق سال گذشته به ثمر نشست و عملا حدود 10 درصد از هر 2 باشگاه در اختیار سهامداران و 90 درصد دیگر در مسیر واگذاری قرار دارد که تصویب آن در هیات واگذاری مطرح شده است.

قربان زاده تاکید کرد: واگذاری بلوک 51 درصدی سهام سرخابی ها در اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربان زاده: واگذاری بلوک 51 درصدی سرخابی ها در اسفند ماه انجام می شود

قربان زاده: واگذاری بلوک 51 درصدی سرخابی ها در اسفند ماه انجام می شود