مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-25سياسي

مرزهای امن اردبیل فرصت توسعه همه جانبه را فراهم کرده است


فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزهای امن استان اردبیل فرصت بی نظیری را برای توسعه و پیشرفت در این استان فراهم کرده است.

- سردار سیدشاهین اسمعلی بعدازظهر چهارشنبه در جریان بازدید رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از مرزهای اصلاندوز اظهار کرد: استان اردبیل 369 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد که از امن ترین و باثبات ترین مرزهای کشور محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانی استان اردبیل تلاش می کند با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تعامل بهتر و سازنده ای را با کشور مقابل داشته و شرایط مناسبی را در همکاری متقابل مرزی داشته باشند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: مرزبانان استان اردبیل با شجاعت تمام حریم دار سرمایه های این کشور هستند و بدون غفلت مجاهدت بی نظیر و خاموشی را از سوی این نیروهای فداکار شاهدیم.

سردار اسمعلی گفت: در حال حاضر مرزهای استان اردبیل به سیستم های امنیتی کامل و هوشمند مجهز شده اند و ما هیچ مشکل و نارسایی را در خدمات رسانی به برجک های مرزی و فداکاری شبانه روزی مرزداران شاهد نیستیم.

وی با قدردانی از حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در منطقه مرزی اصلاندوز بیان کرد: هرچند در سال های گذشته برخی تحرکات مرزی را بین آذربایجان و ارمنستان شاهد بودیم اما در این حوادث هیچ نقطه ای از نقاط مرزی این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای امن اردبیل فرصت توسعه همه جانبه را فراهم کرده است

مرزهای امن اردبیل فرصت توسعه همه جانبه را فراهم کرده است