مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:202023-01-25سياسي

وجود ابهاماتی در بودجه 1402 / آیا برنامه هفتم آماده است؟


نماینده مردم نیشابوردر مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 1402 تصویب شده اما مسئله این جاست اگر بودجه دولت بر مبنای برنامه ششم است برای چند ماه بسته شده؟ یک ماه یا یک فصل و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، هاجر چنارانی امشب در جلسه شورای اداری نیشابور در سالن شهید عابد فرمانداری این شهرستان اظهار کرد:  بودجه سال 1402 که دولت تقدیم مجلس کرده دارای ابهاماتی است.

وی بیان کرد: لایحه برنامه ششم در سال 97 به پایان رسید اما هنوز برنامه لایحه هفتم هنوز به مجلس نیامده و از این رو بودجه سال 1402 ابهاماتی دارد که البته ما در مجلس به دلیل اینکه تورم افزایش پیدا نکند به بودجه رأی مثبت دادیم.

چنارانی با بیان اینکه تا امروز در راستای ارائه برنامه بودجه کوتاهی شده است، تصریح کرد: بودجه سال 1402 رای آورده و تصویب شد اما مسئله این جاست اگر بودجه دولت بر مبنای برنامه ششم است برای چند ماه بسته شده است؟ یک ماه یا یک فصل و بقیه سال را دولت می خواهد برمبنای برنامه هفتم ببندد؛ آیا برنامه هفتم دولت واقعا آماده است؟ این ابهاماتی است که وجود دارد.

وی با ذکر این نکته که با توجه به شرایط حاکم قاطبه مجلس به این بودجه رای داده است، بیان کرد: مجلس منتظر برنامه هفتم است که زودتر برسد البته دولت می گوید: ما با کلیات برنامه هفتم این بودجه را می بندیم اما هنوز برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ابهاماتی در بودجه 1402 / آیا برنامه هفتم آماده است؟

وجود ابهاماتی در بودجه 1402 / آیا برنامه هفتم آماده است؟