مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-26اقتصادي

لزوم همکاری بانک ها در طرح ملی مسکن


مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با تاکید بر ضرورت همکاری بانک ها در اجرای طرح ملی مسکن، گفت: برای سرعت بخشیدن به طرح ملی مسکن، بانک ها باید تا 15 اسفند ماه با متقاضیان قرارداد ببندند، - در غیر این صورت اعتبار برگشت می خورد.

علی اصغر آسمانی دیشب در جلسه شورای مسکن شهرستان چالوس که با محوریت طرح ملی مسکن در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ساخت مسکن ملی، کار یک نفر نیست این طرح اقدام ملی است که همگان باید مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: بر اساس شعار انتخاباتی رییس جمهور قرار بود سالی یک میلیون مسکن و در طول چهار سال چهار میلیون مسکن ساخته شود که به طور قطع در سال نخست به علت تامین زمین و سایر مسائل زمان بر شد.

ضرورت مشارکت همه دستگاه های اجرایی در طرح ملی مسکن وی با تاکید بر ضرورت مشارکت همه دستگاه ها برای تحقق این امر، گفت: از این یک میلیون واحد، 200 هزار واحد روستایی و 800 هزار واحد شهری است که قرار شد بنیاد مسکن علاوه بر 200 هزار واحد مسکونی که بر عهده دارد، 200 هزار واحد نیز در حوزه شهری در کنار راه و شهرسازی بسازد.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات ساخت 130 واحد در شهرستان چالوس، افزود: در شورای مسکن استان 13 هزار متر برای چالوس تایید شد و پروانه آن توسط شهرداری صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری بانک ها در طرح ملی مسکن

لزوم همکاری بانک ها در طرح ملی مسکن