مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-26اجتماعي

محورهای 3 شهرستان کرمانشاه لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در سطح سه شهرستان کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور گفت: هم اکنون محورهای این سه شهرستان لغزنده است.

- محورهای 3 شهرستان کرمانشاه لغزنده است/ رانندگان "زنجیر چرخ" همراه داشته باشند ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در سطح سه شهرستان کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور گفت: هم اکنون محورهای این سه شهرستان لغزنده است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش برف از صبح امروز (ششم بهمن) در سطح برخی شهرستانهای استان گفت: بارش برف از حدود ساعت چهار صبح امروز آغاز شده و محورهای سه شهرستان کرمانشاه، سنقر و کلیایی و کنگاور را در برگرفته است.

وی افزود: در همان ساعات اولیه بارش کار نمک پاشی در سطح محورها توسط نیروهای راهداری صورت گرفته و هم اکنون سطح تمامی محورها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

دستغیب با اشاره به لغزندگی محورها در این سه شهرستان گفت: فعلا استفاده از زنجیرچرخ الزامی نیست، اما شرایط لغزندگی محورها می طلبد که رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: درحال حاضر در کمربندی شرقی و غربی کرمانشاه و گردنه های مله ماس، بید سرخ و خسروآباد پدیده مه گرفتگی را داریم که نیاز است رانندگان حتما از چراغ مه شکن استفاده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای 3 شهرستان کرمانشاه لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

محورهای 3 شهرستان کرمانشاه لغزنده است/ رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند