مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-26اجتماعي

عبور آزادراه از پارک ملی کلاه قاضی باید بررسی کارشناسی شود


معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پروژه عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی باید توسط سازمان، کارشناسی شود.

- حسن اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر در اصفهان در خصوص پروژه گذر آزادراه اصفهان- شیراز از بخشی از پارک ملی کلاه قاضی، اظهار داشت: سازمان محیط زیست هر پروژه ای را بررسی فنی و کارشناسی می کند، اگر احساس کنیم آسیب جدی به طبیعت، تنوع زیستی، حیات وحش و بویژه کریدورها وارد می شود، به اجرای پروژه اجازه نمی دهیم و اگر احساس کنیم پروژه ای با در نظر گرفتن تمهیداتی به گونه ای قابل انجام است که آسیبی به حیات وحش وارد نشود، مساعدت می کنیم.

وی ادامه داد: سیاستگذاری کلی سازمان این است راه و مسیرهایی برای توسعه کشور باز کنیم و برای پروژه هایی که اجتناب ناپذیر هستند، مانع ایجاد نکنیم اما برای ما بسیار مهم است که حیات وحش کشور و مناطق حفاظت شده بیش از این دچار گسستگی و آسیب به تنوع زیستی نشود.

معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست درباره تلاقی حدود چهار کیلومتر آزادراه اصفهان- شیراز (کنار گذر شرق) با پارک ملی کلاه قاضی، ابراز داشت: تلاقی داشتن، صورت مسئله است اینکه تلاقی آزادراه با پارک ملی کلاه قاضی، کجا در چه زونی و به چه شکلی اجرا شود، باید بررسی شود؛ ممکن است گزینه ای در جاده سازی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور آزادراه از پارک ملی کلاه قاضی باید بررسی کارشناسی شود

عبور آزادراه از پارک ملی کلاه قاضی باید بررسی کارشناسی شود