مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-26اقتصادي

انتقال پرونده مالیاتی یکی از معادن به شهرستان اهر برای اولین بار


فرماندار اهر با بیان اینکه پرونده مالیاتی یکی از معادن مس اهر به این شهرستان منتقل شد، گفت: هشت معدن غیرفعال در شهرستان اهر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل غنی زاده صبح پنج شنبه در جلسه شورای معادن شهرستان اهر با اشاره به این که 8 معدن به چرخه تولید و اشتغال وارد شده اند، افزود: علی رغم تذکرات مکرر مبنی بر فعال سازی پهنه های معدنی، 8 معدن در شهرستان اهر با وجود گذشت سال ها از اخذ پروانه بهره برداری هنوز اقدامی برای استخراج و بهره برداری نکرده اند از این رو هر یک از معادن نسبت به فعال سازی اقدام نکنند پروانه بهره برداری آن ها باطل می شود.

فرماندار اهر از انتقال پرونده مالیاتی یکی از معادن به شهرستان اهر برای اولین بار خبر داد و گفت: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته و پیگیری مطالبه ی عمومی مردم اهر، پرونده مالیاتی معدن مس انجرد به شهرستان اهر منتقل شد.

لزوم انتقال حساب های مالی معادن به بانک های شهرستان اهر وی بر لزوم انتقال حساب های مالی به بانک های شهرستان اهر و استقرار دفاتر معادن در این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: اغلب مردم معتقدند که معادن با وجود استخراج و انتقال مواد معدنی خام به خارج از شهرستان؛ هیچ گونه عایداتی برای شهرستان اهر ندارند لذا انتقال حساب های بانکی و مالیاتی به شهرستان جهت تأثیر اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پرونده مالیاتی یکی از معادن به شهرستان اهر برای اولین بار

انتقال پرونده مالیاتی یکی از معادن به شهرستان اهر برای اولین بار