مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:472023-01-26اقتصادي

برگزاری مسابقات ملی فناوری اطلاعات به میزبانی گلستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان خبر داد.

- حمزه کرایلو امروز پنج شنبه 6 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در سال 1400، 70 مجوز برای ایجاد مراکز آزاد فنی و حرفه ای در گلستان صادر شد که این میزان در سال 1401 به بیش از 210 مورد افزایش یافته است.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد آموزشگاه های مراکز دولتی فنی و حرفه ای گلستان پرداخت و افزود: چهار میلیون و 200 هزار نفر ساعت آموزش در قالب 26 هزار و 822 نفر دوره توسط آموزشگاه های دولتی فنی و حرفه ای ارائه شد که نسبت به سال گذشته بیش از 167 درصد رشد داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از افزایش مراکز آزمون آنلاین فنی و حرفه ای در گلستان خبر داد و تصریح کرد: پیش از سال 1400 تنها دو واحد آزمون آنلاین در گلستان داشتیم اما از سال 1400 تاکنون دو مرکز آزمون آنلاین فنی و حرفه ای به 9 مرکز افزایش یافته و تا خرداد سال آینده همه 18 مرکز دولتی استان مشمول واحد آزمون آنلاین می شوند، در آزمون آنلاین کارآموز همان لحظه در جریان قبولی و یا عدم قبولی خود قرار می گیرد.

کرایلو با اشاره به اینکه درصدد هستیم زمان معرفی به آزمون تا صدور گواهینامه کارآموزان به هفت روز برسد، تصریح کرد: آمار قبول شدگان مراکز فنی و حرفه ای در سال 1400، 18 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ملی فناوری اطلاعات به میزبانی گلستان

برگزاری مسابقات ملی فناوری اطلاعات به میزبانی گلستان