مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-26سياسي

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل معرفی شد


آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که ظهر پنجشنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، از زحمات 6 ساله کریم نوروزی قدردانی و بهروز میرعلیزاده به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح و شعبه اول تجدید نظر استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل توفیق خدمت در مجموعه قضایی نیروهای مسلح را در سایه اعتماد مسئولان، توفیقی همراه با خدمت صادقانه و خاضعانه اعلام کرد و گفت: بنده پیش از این سمت مستشار دادگاه تجدید نظر نظامی استان اردبیل داشته و به عنوان قاضی نمونه معرفی شده ام.

بهروز میرعلیزاده اظهار کرد: مهمترین رسالت دادگاه کیفی، دادسراها و دادگاه های نظامی تحقق عدالت و رسیدگی به تظلمات است که در این حوزه بیشترین تاکید بر رسیدگی و صدور سریع احکام است.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز از روش های علمی و عقلانی در کاهش جرایم استفاده می کنند که در اصل 56 قانون اساسی نیز بر پیشگیری از وقوع جرم تاکید شده و مقام معظم رهبری در سند تحول قضایی نیز بر آن تاکید کردند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل ضرورت کنار گذاشتن روش های سنتی و بهره گیری از روش های مدرن همراه با فناوری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل معرفی شد

رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل معرفی شد