مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-26پزشكي

حوزه بهداشت در کشور مغفول مانده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه کارگروه سلامت و امنیت غذایی احیا شود گفت: حوزه بهداشت در برابر حوزه درمان مغفول مانده و باید به این مسئله ویژه توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در دومین مجمع سلامت همدان اظهار کرد: حوزه سلامت بخش های مختلفی دارد و حوزه درمان چون نیاز فوری است، عمده مطالبه گری ها در این بخش است و بیشتر انرژی متولیان نیز در این حوزه معطوف می شود.

وی با بیان اینکه در موضوعات حوزه بهداشت مسائل مختلف است و مولفه های آن هم همینطور و همه دستگاه ها و حاکمیت نیز باید در مولفه های حوزه سلامت نقش خود را به خوبی ایفا کنند گفت: سلامت مولفه های زیادی دارد و مساله جمعیت نیز با حوزه سلامت در ارتباط است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: مجمع سلامت استان در سال 96 برای نخستین بار برگزار شد و تاکنون مغفول مانده است زیرا گرد هم نیامدیم برنامه ریزی و مطالبه گری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه های بهداشتی هم اولویت اول را درمان قرار دادند و به سلامت کمتر توجه شده است گفت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سال های اخیر دچار چالش هایی بوده و موضوعات آن در قالب کارگروه فرهنگی و اجتماعی سلامت مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه بهداشت در کشور مغفول مانده است

حوزه بهداشت در کشور مغفول مانده است